STATISTIKEN LÜGEN NICHT

Kurtourimsus

ist eine der ältesten formen des touristischen Verkehrs

Dowiedz się więcej

Specjalizujemy się w organizacji wyjazdów biznesowych i prozdrowotnych

Spółka MKT PLUS istnieje na rynku od 2015 roku.
Nasze usługi kierujemy do polskich i zagranicznych przedsiębiorców.

Idywidualna oferta

Naszym celem jest turysta, który chce zregenerować siły i odpocząć.

Szybko i profesjonalnie

W procesie świadczenia usług analizujemy również rynki zagraniczne.

Nowoczesne kompleksy

Ośrodki i kliniki wyłącznie z nowoczesnym wyposażeniem.

Wenn wir über Gesundheitstourismus sprechen, meinen wir Ruhe und Gesundheit.

Es ist ein wichtiges Element in einer kombinierten Form, in der – Kur- und Freizeittourismus manchmal eine Form ist. Bei potenziellen Touristen ist es sehr beliebt. Immer mehr SPA- und Wellnesseinrichtungen bieten innovative Lösungen für Touristen und Patienten. Der Gesundheitsdienstleistungssektor ist in den letzten 10 Jahren dynamisch gewachsen, und der Trend für die nächsten Jahre ist der prognostizierte Anstieg der Zahl ausländischer Touristen, die nach Polen kommen. Dies geschieht aus verschiedenen Gründen. Neben dem Anstieg des durchschnittlichen Lebensstandards der Bevölkerung wird dies sicherlich durch das zunehmende soziale Bewusstsein, die erhöhte Aufmerksamkeit für Gesundheit und Wohlbefinden sowie den sogenannten Jugendkult beeinflusst. Neue Formen des Tourismus: Wellness und Spa erfüllen diese Bedürfnisse und bieten ein innovatives Spa-Produkt.

Ihre Entwicklung ist auch mit einer Zunahme der Lebensintensität verbunden, die zu Stress, psychophysischer Ermüdung und Burnout-Syndrom führt. Aufenthalte in Wellness- und Kureinrichtungen sollen zur Regeneration psychophysischer Kräfte und zur Wiederherstellung der Vitalität des Körpers beitragen. Überall auf der Welt, von Asien bis Europa, Afrika und Nordamerika, wächst das Bewusstsein für das Nachdenken über Ernährung, Bewegung, Naturwahrnehmung, Massage und Yoga. Europa hat über 32 Tausend SPA-Zentren. In den letzten Jahren ist eine wachsende gesundheitsfördernde Aktivität der Verbraucher zu beobachten. Veränderungen traten in folgenden Bereichen auf: Ernährung, Landentwicklung, Freizeitgestaltung oder Organisation der zwischenmenschlichen Beziehungen während und nach der Arbeit.

Turystyka uzdrowiskowa (lecznicza)

Jest również definiowana jako wyjazdy wypoczynkowe do uzdrowisk, gdzie wykorzystuje się do regeneracji organizmu czynniki naturalne, takie jak woda, klimat itp. W literaturze można również spotkać termin turystyka uzdrowiskowa, jako ogólne określenie turystyki realizującej funkcję zdrowotną w uzdrowisku.

Zapytaj o ofertę

Turystyka biznesowa

Obejmuje wyjazdy korporacyjne i motywacyjne (incentive travel), które są najczęściej nagrodą za wykonaną pracę lub mają na celu zmotywowanie pracowników do lepszej pracy na rzecz firmy. Dobrze rozwinięta baza noclegowa, gastronomiczna, coraz lepsza infrastruktura transportowa oraz lotniska, a także bogata oferta towarzysząca, czynią Polskę atrakcyjnym miejscem docelowym.

Zapytaj o ofertę

Turystyka wypoczynkowa

Jej podstawowym celem jest odpoczynek i relaks. Od każdego turysty indywidualnie zależy, jaka forma będzie dla niego najlepsza. Wybór, jakiego klient dokonuje jest ściśle związany z jego zainteresowaniami, możliwościami finansowymi, wiekiem. Najczęściej turystyka wypoczynkowa rozumiana jest jako pobyt z dala od dużych metropolii. Polska oferuje w tym zakresie bogate propozycje wakacji wypoczynkowych w kurortach zlokalizowanych zarówno nad morzem, w górach czy w regionie jezior.

Zapytaj o ofertę

Turystyka spa & wellness

Ma na celu poprawę kondycji fizycznej i psychicznej, w którym to zakresie Polska może się poszczycić dynamicznie rozwijającą się nowoczesnymi wyspecjalizowanymi ośrodkami, klinikami oferującymi wysoki standard serwisu i usług. Dysponują one w większości innowacyjnym wyposażeniem, spełniającym wysokie standardy. Ośrodki i kliniki tworzą nowoczesne kompleksy.

Zapytaj o ofertę

Solidny i kompetentny partner, który oferuje klientom wysoką jakość oferowanych usług. Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy, która przebiegła szybko i sprawnie.

Marek Adamskiklient
Wypoczętych Klientów
100
Ośrodków SPA w Europie
32
DLA BIZNESU

Sprawdź również naszą ofertę dla biznesu

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

MKT PLUS TERESZKO Sp. J. realizuje projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich Wzrost konkurencyjności firmy MKT PLUS TERESZKO Spółka Jawna poprzed udział w Programie branży usług prozdrowotnych.

Celem projektu jest promowanie marki produktowej firmy, która ma szansę stać się marką rozpoznawalną na rynkach zagranicznych oraz promowanie Marki Polskiej Gospodarki.

Dofinansowanie projektu z UE: 379 525.00 PLN